יו"ר הכנסת: "אין אפשרות לדון בחסינות"; כחול לבן: "ניסיון מביש"

    איתי גדסי No Comments on יו"ר הכנסת: "אין אפשרות לדון בחסינות"; כחול לבן: "ניסיון מביש"

    יו"ר הכנסת מבהיר כי הוועדה המסדרת של הכנסת לא תתכנס בנושא החסינות של ראש הממשלה. בכחול לבן הגיבו בזעם "מנצל את התפקיד הממלכתי"

    צילום: פלאש90
    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הוראת בג"ץ לקדם בוועדת הכנסת את נושא החסינות של ראש הממשלה במידה ויבקש. פנה ח"כ אבי ניסנקורן ליו"ר הכנסת לקדם את הנושא בוועדה המסדרת. היום (רביעי) מבהיר יו"ר הכנסת כי הוועדה המסדרת לא תתכנס לעת עתה לדון בחסינות. לדבריו הוא מחכה לחוות דעתו של היועץ המשפטי של הכנסת.

    מלשכת יו"ר הכנסת נמסר: "בהתאם להחלטת הוועדה המסדרת בדבר מועדי הבחירות לכנסת ה-23 ופעילות הכנסת בפגרה מיום 15.12.19, "הוועדה המסדרת וועדת הכנסת רשאיות לקיים ישיבות בעניינים שבסמכותן, באישור יושב ראש הכנסת לאחר שקיבל חוות דעת מהיועץ המשפטי לכנסת".

    נוכח בקשת יו"ר הוועדה המסדרת, ח"כ אבי ניסנקורן, לכינוס הוועדה המסדרת, הודיע לו יו"ר הכנסת כי כבר בתחילת השבוע ייפגש עם היועץ המשפטי לכנסת, עו"ד אייל ינון, כדי לקבל את חוות דעתו. לאחר מכן יגבש יו"ר הכנסת את עמדתו באשר לכינוס הוועדה המסדרת".

    מכחול לבן נמסר בתגובה: "תשובתו של אדלשטיין היא ניסיון מביש למנוע מהכנסת לדון בבקשת החסינות של נתניהו. לא האמנו שיו״ר הכנסת ינצל את מעמדו הממלכתי כדי להפוך את כנסת ישראל לעיר מקלט".



    0 תגובות